مقالاتوب نوشت

جاسوسی زیر نقاب بشر دوستی

دشمن شیطانی زیر نقاب بشر دوستی و روابط انسانی و حقوق بشر و انسانی و گسترش مردم سالاری و درمان و آموزش پزشکی به جاسوسی می پردازد. از همین رو خدا در قرآن به امت اسلام هشدار می دهد که با دشمنان به ظاهر دوست و در باطن دشمن اعتماد نکنید و آنان را به میان خود راه ندهید تا با ورود به محیط شما از مهم‌ترین اسرار شما آگاه شوند و با آن علم و آگاهی نسبت به اسرار شما علیه شما اقدام کنند. خدا در قرآن می فرماید :
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِّن دُونِكُمْ لَا يَأْلُونَكُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الْآيَاتِ إِن كُنتُمْ تَعْقِلُونَ؛ ﺍﻱ ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ ! ﺍﺯ ﻏﻴﺮ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﺧﻮﺩ ﻣﺤﺮم ﺭﺍﺯ ﻧﮕﻴﺮﻳﺪ؛ ﺁﻧﺎﻥ ﺍﺯ ﻫﻴﭻ ﺗﻮﻃﺌﻪ ﻭ ﻓﺴﺎﺩﻱ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺷﻤﺎ ﻛﻮﺗﺎﻫﻲ ﻧﻤﻰ ﻛﻨﻨﺪ؛ ﺷﺪﺕ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﻱ ﻭ ﺭﻧﺞ ﻭ ﺯﻳﺎﻥ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ؛ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎً ﺩﺷﻤﻨﻲ ﺑﺎ ﺍﺳﻠﺎم ﻭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺍﺯ ﻟﺎﺑﻠﺎﻱ ﺳﺨﻨﺎﻧﺸﺎﻥ ﭘﺪﻳﺪﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺳﻴﻨﻪ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﻛﻴﻨﻪ ﻭ ﻧﻔﺮﺕ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﻰ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﺰﺭﮒ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ . ﻣﺎ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎﻱِ ﺩﺷﻤﻨﻲ ﻭ ﻛﻴﻨﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﮔﺮ تعقل می کردید و ﻣﻰ ﺍﻧﺪﻳﺸﻴﺪ ﺑﺮﺍی ﺷﻤﺎ ﺭﻭﺷﻦ ﺳﺎﺧﺘﻴﻢ .(آل‌عمران، آیه ١١٨)
در حقیقت انسان عاقل به دشمن خویش اعتماد نمی کند و اجازه ورود به میان امت نمی دهد، چه رسد که او را چنان به خود نزدیک سازد که از همه اسرار بسیار نهان خود آگاه شود؛ زیرا واژه بطانه از بطن به چیزی چون زیرپوش گفته می شود که به شکم و بطن می چسبد. چنین ارتباطی با دشمن عقلانی نیست و خردمندان چنین ارتباطی با دشمنان برقرار نمی کنند.
خدا در جایی دیگر توضیح می‌دهد که دشمنان شیطانی از جن و انس دنبال تغییر در خلقت موجودات از جمله خلقت انسان و نابودی بشریت هستند. (نساء، آیه 119)
بنابراین یکی از اهداف اصلی دشمن شیطانی از نزدیکی به امت اسلام و کسب اسرار و اطلاعات، بهره برداری از آن در چارچوب اهداف شیطانی تغییر در ساختار خلقت است.
امروزه دشمن قسم خورده ایران اسلامی، از جمله استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دنبال کسب اسرار امت از طریق نقاب انسانی است. آنان از طریق ارتباط انسانی با هنرمندان از ساختار ژنوم ایرانی و وراثتی آنان آگاه شدند و با تغییر در ساختار موجودات از جمله ویروس ها، ویروس های ویژه ایرانی ساختند. سپس در قالب فعالیت‌های بشر دوستانه و انسانی در تلاش هستند تا اسرار و اطلاعات بالینی را از طریق پزشکان بدون مرز کسب کنند و تاثیر ویروس های تغییر داده شده را به دست آوردند؛ زیرا بطانه در این جا به معنای همان اسرار و اطلاعاتی خواهد بود که از طریق مطالعات بالینی به دست می آید.
پزشکان بدون مرز همانند بنیاد آزادی و دمکراسی، ساخته و پرداخته استکبار جهانی و تراست و کارتل های غارتگری چون بنیاد راکفلر و کارنگی است که در زیر نقاب بشر دوستی و روابط انسانی و حقوق بشر و انسانی دنبال اهداف شیطانی و سلطه هستند.
سوابق فعالیت نهادهای به ظاهر انسانی نشان می‌دهد که آنها هماره برای رسیدن به اهداف شیطانی از نقاب انسانی بهره می برند. در جنگ تحمیلی، دشمن از طریق همین نقاب انسانی، اطلاعات بالینی از شیمیایی ها در کشور اتریش و آلمان به دست آورد و در اختیار تولیدکنندگان آن در بایر آلمان گذاشته تا مواد شیمیایی کشنده تری تولید و در اختیار صدام حسین کافر بگذارند.
امروز در جنگ زیستی و بیولوژیک، پزشکان بدون مرز که جنایات بسیاری در کشورهای آفریقایی برای مهار جمعیت و عقیم سازی را در کارنامه پلید خود دارند با ظاهر انسانی و نقاب بشر دوستی به ایران اسلامی از کشور فرانسه اعزام می شوند که یک فقره از جنایت آنان نسبت به امت اسلامی در ایران، آلوده کردن بیش از هفتصد بیمار هموفیلی به ایدز از طریق خون های آلوده به ایدز است.

مشاهده بیشتر

خلیل منصوری

آیت الله خلیل منصوری رامسری به مدت ده سال در مرکزفرهنگ و معارف قرآن به تحقیق و پژوهش در علوم و معارف قرآن پرداخته و در همین سال ها آثار چندی نگاشته که در مطبوعات علمی و پژوهشی چاپ و منتشر شده است. آیت الله هم چنین در مدت بیست سال همکاری با مرکز جهانی علوم اسلامی، سازمان حوزه های علمیه خارج از کشور و جامعه المصطفی مقالات و کتب بسیاری را در باره کشورهای جهان و اوضاع آن به شکل تحلیلی نگارش کرده است. لازم به ذکر است تمامی مقالات منتشر شده در این وبسایت تألیف ایشان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا